Freshdesk - Verenig teams om uitstekende klantenondersteuning te bieden.
Freshdesk is een ondersteunings- en samenwerkingstool die bedoeld is om te worden gebruikt door uw hele personeelsbestand in plaats van alleen uw klantenserviceafdeling. Het heeft als doel de benodigde tools te bieden, zodat elke afdeling kan bijdragen aan het leveren van superieure klantenservice en ervoor te zorgen dat vragen nauwkeurig worden beantwoord.
Ondersteuningssoftware die iedereen kan gebruiken
Freshdesk biedt een suite van klantondersteunings- en samenwerkingstools. Met de ticketing-functie kunnen gebruikers klanten volgen en ook privécommunicatienotities tussen gebruikers maken. Ondersteuning voor meerdere kanalen maakt het mogelijk om vragen van verschillende bronnen, zoals e-mail, Facebook of SMS, op één plek te volgen. Een ingebouwd telefoonkanaal stelt u ook in staat om telefonische ondersteuning te bieden zonder extra hardware. Live chat kan aan uw website worden toegevoegd om direct contact te maken met klanten die uw site bezoeken en een feedback-app stelt klanten in staat waardevolle informatie achter te laten. Freshdesk biedt ook een wit gelabeld ondersteuningsportaal, zodat u het kunt gebruiken om kennisbanken, ondersteuningsdiensten en forums op uw website te maken met uw eigen branding en ontwerp.
Houd uw klanten tevreden
De overvloed aan klantenservice-opties die door Freshdesk worden geboden, betekent dat het geschikt zou moeten zijn voor bijna alle soorten bedrijven. Het verenigen van uw ondersteuningsvragen op één plek waar iedereen toegang toe heeft, betekent snelle doorlooptijden en superieure resultaten.
Beoordelingen about Freshdesk
Heeft u geprobeerd Freshdesk? Wees de eerste om uw mening te verlaten!